O mnie

Gdybym miała przygotować dla Ciebie moje CV, to zapewne wyglądałoby w ten sposób.


1

Doświadczenie, wykształcenie i szkolenia są ważne. Musimy nieustanie się rozwijać.

Jednak uważam, że wszystko co we mnie najcenniejsze czai się dużo głębiej.


2

 


Konferansjer, Prezenter

Scena to jedno z moich miejsc pracy. Biorę aktywny udział w prowadzeniu powierzonych mi eventów, takich jak imprezy okolicznościowe, spotkania z pracownikami, targi branżowe, konferencje oraz sympozja, rodzinne pikniki. Niezwykła komunikatywność oraz optymizm pozwalają mi podbijać serca widzów niezależnie od środowiska, z jakiego pochodzą lub rangi wydarzenia, na którym się znajdują. Scena to wymagające miejsce, na którym może zadziać się wszystko, jednak odpowiednie przygotowanie i moja zaradność pozwalają mi doskonale i gładko przejść przez nagłe zmiany. Dobre emocje pozwalają mi nadać Twoim wydarzeniom cudownej atmosfery, która zostanie zapamiętana przez gości na długo.

Tłumacz języka angielskiego, copywriter

Od wielu lat jestem praktykującym tłumaczem oraz copywriterem. Najwięcej pracuje z materiałami reklamowymi. Przygotowuję polską treść, a następnie tłumaczę ją na język angielski. Tłumaczę broszury, katalogi promocyjne, książki i inne publikacje. Pracę tłumacza łącze z pracą konferansjera, dzięki temu możesz zapewnić swojej firmie wystąpienie 2-języczne. Współpracuję również w zakresie tłumaczenia przemówień oraz prezentacji.

Specjalista ds. wizerunku oraz budowania marki pracodawcy

Pracownia wizerunku AM Brand postała w myśl potrzeby połączenia usług konferansjera, tłumacza oraz specjalisty w zakresie budowania wizerunku. Przez wiele lat czynnie budowałam wizerunek dużej, skandynawskiej firmy związanej z energią odnawialną, będąc w niej specjalistą ds. komunikacji, rzecznikiem oraz specjalistą w zakresie public relations. AM Brand to możliwość powierzenia małych lub dużych projektów wizerunkowych w ręce specjalisty, który kompleksowo zadba o ich realizację, ściągając tym samym pracę wynikającą ze znalezienia dostawców usług, monitorowania przebiegu kampanii, zaplanowania strategii promocyjnej lub koncepcji marki, wsparcie przy ustaleniu celów (wsparcie przy: employer branding, public relations, personal branding).