TWORZENIE STRATEGII PROMOCJI I KOMUNIKACJI

Przygotuj strategie, zanim zaczniesz inwestować w reklamę

Zastanówmy się teraz poważnie, od czego rozpoczyna się budowa nowego domu? Czy na początku tej długiej i często krętej drogi wybieramy rodzaj paneli w poszczególnych pokojach? Czy może rozpoczynamy od projektu naszego wymarzonego domu?

Bardzo podobnie powinniśmy podejść do działań promocji i komunikacji w biznesie. Ciężko jest wybierać rodzaj i ilość paneli, nie znając dokładnego planu rozmieszczenia pokoi, ich wielkości oraz przeznaczenia. Inny rodzaj podłogi wybierzesz do pokoju dziecięcego, a inny do kuchni czy łazienki.

Bez przemyślanej strategii, Twoje inwestycje w promocje i reklamę mogą okazać się niedopasowane do grupy Twoich odbiorców, zlokalizowane w niewłaściwych miejscach lub zakomunikowane w niewłaściwy sposób.

Podobnie jak projektując dom, zastanawiasz się o funkcjonalności poszczególnych pomieszczeń i ich ergonomii, podobnie warto podejść do planowania komunikacji w biznesie i doboru odpowiednich form promocji. Reklama to inwestycja pieniędzy, a nikt z nas nie lubi wydawać pieniędzy na rzeczy, które po prostu nie działają. 

Szkolenie podczas Targów Pracy z zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych

W czym pomoże Ci nasza agencja?

  • Rozpoczniemy od określenia Twojego odbiorcy (osoby zainteresowanej Twoim produktem lub usługami), pozwoli nam to zrozumieć jaka forma komunikacji najbardziej mu odpowiada i gdzie spędza najwięcej czasu;

  • Zaproponujemy kanały komunikacji, które przyniosą najlepszą wartość promocyjną i zaplanujemy działania w ich obszarze;

  • Wymyślimy specjalne inicjatywy, które nadadzą Twoim treściom wartości, jakiej szukają odbiorcy;

  • Pomożemy dostosować lub rozwinąć aktualnie używane kanały komunikacji (strony internetowe, profile w mediach społecznościowych, itp.);

  • Będziemy Twoim wsparciem przy wdrożeniu nowej strategii;

PRZYKŁADOWE REALIZACJE

Nasze działania w obszarze komunikacji opieramy na 3 ważnych zasadach: systematyczna, konkretna i zwięzła. Pozwala to tworzyć spójne z marką i wartościowe dla odbiorców treści.

SKONTAKTUJ SIĘ

    Wyrażam zgodę na zasady zawarte w

    politce prywatności.

    KONTAKT

    +45 515 755 588

    ul. Tomasza Zana 8/1

    71-161 Szczecin