KONFERANSJER

Inauguracja inwestycji Panattoni Park Toruń II

Scena to moje ulubione miejsce pracy!

Znam jej wszystkie zakamarki i wyzwania. Pracowałam na backstage’u w roli organizatora wielkich i małych wydarzeń. Działałam na scenie łącząc poszczególne elementy wydarzenia w jedną całość. Jestem też zawsze blisko sceny dbając o wizerunek występujących na niej osób.

Każde wydarzenie jest dla mnie nowym wyzwaniem, bo nie ma dwóch równych sobie kreacji. Animator, moderator, konferansjer czy prezenter – organizatorzy eventów różnie nazywają moje zadanie. Niezależnie od tytułu, moim celem jest połączyć poszczególne elementy wydarzenia i zapewnić odpowiedni jego poziom – a o poziomie decyduje nasza grupy odbiorców, czyli Wasi, Nasi Goście 🙂

Grupa odbiorców determinuje styl mojej pracy. Styl, czyli komunikację, ubiór, styl żartu czy ton wypowiedzi. Zdecydowanie inaczej pracuję na festynie lub pikniku rodzinnym, a inaczej na uroczystym otwarciu nowej inwestycji firmy.

Czasami najważniejsze są dzieci !

Wydarzenia takie jak pikniki rodzinne, targi dziecięce lub imprezy otwarte dla mieszkańców jednoznacznie kojarzą się Event Managerom z planowaniem atrakcji również dla dzieci. Każdy przewidujący manager wie, że od dzieci w gruncie rzeczy zależny sukces jego przedsięwzięcia. Znudzone i niezadowolone dzieci wpływają niczym układ domino na swoich rodziców, którzy chcąc nie chcąc swoją obecność będą uzależniać od humoru dziecka.

Na szczęście na dobre humory dziecka nic nie wpływa tak doskonale jak dobra zabawa. Dmuchane zamki, animatorzy, malowanie buziek – to wszystko służy nam na evencie doskonale. Przerobiłam to wzdłuż i wszerz – malowanie twarzy to must have! Spróbujcie z tym dyskutować! Zobaczycie co powiedzą dzieci 🙂 ! Brnąc do sedna, czyli pracy konferansjera, kiedyś pisałam, że konferansjer jest jak aktor – musi być poważny i elegancki, charyzmatyczny i sportowy, ale, gdy przychodzi do pracy z dziećmi – musi być jaki? Mam na to zawsze jedną odpowiedź i zawsze doskonale mi się sprawdza.

 

FB_IMG_1578915097451

Konferansjer w pracy z dziećmi musi być wiarygodny i szczery – przy tym uśmiechnięty i oddany! Partner i najlepszy kolega, który zachęci, pomoże i podpowie, a przede wszystkim rozbawi. Dzieci nie kupują ściemy i czują kiedy ktoś nie jest im serdeczny. Chcą być zauważone i brać czynny udział w zabawie. Nie chcą patrzeć spod sceny na to co dzieje się wokół, uwielbiają być na scenie razem z prowadzącym. Kochają rywalizacje i sportowe konkursy, tak samo jak zagadki i quizy. Lubią śpiewać lub tańczyć, testować prezentowany sprzęt lub po prostu pomachać swoim kochanym rodzicom (Ci z kolei uwielbiają robić zdjęcia, bo to ogromnie ważny moment 🙂 )

Wydarzenia z dziećmi są wyjątkowe. Po pierwsze nic nie rozczuli nas tak jak słodkie przekręcanie słów czy mylenie ich znaczeń przez dzieci. Po drugie dzieci są nieprzewidywalne, jednak zawsze gotowe do akcji. A akcja to zawsze dobry zwrot na wydarzeniu…. czyż nie 🙂

O czym zawsze staram się pamiętać, gdy wybieram się na wydarzenie z dziećmi:

🤸‍♀️ Kolorowy ubiór, budzący zaufanie. Może to wyglądać śmiesznie, albo wręcz nieprofesjonalnie, ale tak właśnie buduję swoją nić zaufania z dziećmi. Taka dorosła wersja małej dziewczynki w kucykach lub kolorowej bluzce. Najlepiej w najnowszym trendzie bajkowym. Jeśli moimi odbiorcami są dzieci – to bardziej profesjonalna nie dam rady być! 🙂

 

🤸‍♀️ Pytam o ich zdanie, wrażenia, gdzie byli co widzieli, co sądzą i gdzie idą teraz. Uwierzcie mi – odpowiedzi dzieci to najlepsza rzecz, jaka może mnie i publiczność zaskoczyć na scenie.

🤸‍♀️ Jesteśmy na poziomie. Kiedy rozmawiam z dziećmi – jestem na ich poziomie. Jest to nauka wyjęta z praktyki rodzica. Dzieci zawsze zrozumieją Ciebie bardziej, gdy nie „górujesz” nad nimi.

🤸‍♀️ Easy English. Śpiewamy angielskie piosenki lub gramy w gry po angielsku – ale oczywiście to zależy od grupy wiekowej 🙂

 
 

🤸‍♀️ Mam ze sobą drobne nagrody, chociaż staram się zawsze zachęcać organizatorów o zadbanie o markę firmy lub firm i przekazania na cel konkursów drobnych gadżetów.

🤸‍♀️ Garść prostych konkursów. Kiedy mam kilka minut, bo coś skończyło się zbyt szybko albo mamy opóźnienie, nic nie wypełnia tej luki tak efektywnie jak szybki i prosty konkurs dla dzieci!

To ważny moment w życiu naszej firmy…

Otwarcie nowej inwestycji, wmurowanie kamienia węgielnego lub wbicie pierwszej łopaty pod nowe inwestycje – duże firmy mają różne pomysły na świętowanie swojego sukcesu i rozwoju. 

W ostatnich latach w Polsce bardzo intensywnie rozwijał się zagraniczny kapitał. Przyrost nowych inwestycji, intensywne rekrutacje i chęć promocji swoich sukcesów w mediach skłania inwestorów to coraz częstszego celebrowania ważnych momentów w historii firmy.

Pomimo, że ten rodzaj wydarzeń należy do zdecydowanie krótszych, niż np. piknik czy bal karnawałowy, to zdecydowanie wymaga większego skupienia oraz dbałości o każdy jeden szczegół naszej komunikacji. 

O czym zawsze staram się pamiętać, podczas ceremonii otwarcia:

✔ Czas odgrywa istotną rolę w biznesie, dlatego moja praca powinna być płynna, a komunikacja dokładna i precyzyjna. Bardzo często w wydarzeniu biorą udział goście z zewnątrz, lokalne władze i przedstawiciele zarządów, których kalendarze są mocno napięte. 

✔ Przywitanie ważnych gości musi odbyć się w odpowiedniej kolejności zgodnie z zasadami precedencji lub rangi stanowisk w firmie. Nazwiska gości zagranicznych powinny być odczytane właściwie, a ich tytuły zawodowe podane w języku, w którym wydarzenie jest prowadzone. 

✔ Współpraca na linii tłumacz – konferansjer to ważny element skutecznej komunikacji z gośćmi wydarzenia. W momencie kiedy wydarzenie jest tłumaczone na inne języki, konferansjer powinien współpracować z tłumaczem i umożliwić mu swobodne tłumaczenie treści. Oznacza to nie robienie zbyt krótki lub zbyt długi przerw. Jako tłumacz, doskonale rozumiem swoich kolegów, dlatego zawsze przed rozpoczęciem, pytam o ich preferencje działania. 

Ślub humanistyczny na głowie

Ślub humanistyczny to doskonałe uzupełnienie lub alternatywa ślubu cywilnego. Pomyślcie tylko o przyjemności zorganizowania Waszej przysięgi w dowolnym miejscu na ziemi i o dowolnej porze. Nie potrzebujecie w tym celu pisać żadnego podania i żadnej zgody, wystarczy krótki email do mnie 🙂

[cyt. Wikipedia] Ślub humanistyczny jest alternatywą dla osób, dla których ślub cywilny nie jest wystarczający i chcących nadać swojej uroczystości wymiar bardziej indywidualny. W przypadku ceremonii humanistycznej przysięga może zostać spersonalizowana – napisana przez młodą parę lub mistrza ceremonii. [koniec cyt.]

Wyobraźcie sobie, że składacie swoją małżeńską przysięgę o zachodzie słońca w miejscu, gdzie się poznaliście lub gdzie byliście na pierwszej randce. Ślubujecie sobie miłość w pięknym ogrodzie Waszej sali weselnej, a tym samym nie martwicie się o transport gości. A może ceremonie przeniesiecie z budynku urzędu, prosto na piaszczysty brzeg pewnej nadmorskiej miejscowości? Możliwości jest mnóstwo, a ja pojadę za Wami na sam koniec świata! 🙂

Profesjonalny konferansjer, spełni Wasze największe marzenia i sprawi, że ten dzień będzie jak z bajki! Doświadczenie w pracy z publicznością, to gwarancja magicznego wydarzenia. Moim zadaniem jest spełnianie Waszych marzeń, opowiedzenie Waszych historii i stworzenie przysięgi, która będzie odpowiadać Waszej miłości.

Możemy odejść od standardów i uczynić ten dzień wyjątkowym, dokładnie takim, jakim go zawsze widzieliście. Malujemy bajkę lub scenerię z prestiżowego filmu prosto z Hollywood. Wyjątkiem jest to, że tych scen nie odgrywają żadni aktorzy, to dzieje się naprawdę i Wy jesteście w samym centrum tej wyjątkowej chwili.

Organizujesz branżowe targi? 

Targi to wyjątkowe wydarzenie, których sukces jest uzależniony od wielu czynników. Organizatorzy są zadowoleni, gdy jest wielu wystawców. Wystawcy są zadowoleni, gdy jest wielu odwiedzających. Goście są zadowoleni, gdy oferta targowa jest atrakcyjna i dostarcza informacji. W tej zależności musi odnaleźć się konferansjer, którego zadaniem jest połączyć marketing wystawcy, atrakcje sceny oraz wywiady ze specjalistami.

Z ogromną przyjemnością poprowadzę dla Ciebie targi dziecięce, kosmetyczne, motoryzacyjne lub pracy.

 

Każde wydarzenie, to dla mnie nowe doświadczenie…

Każde wydarzenie, to mniej więcej podobny schemat organizacyjny. Ustalamy scenariusz, oczekiwania dotyczące stylu prowadzenia oraz wyglądu. Rozmawiamy o technicznych sprawach, umawiamy próbę (lub nie) i dopracowujemy wszystkie atrakcje. 

Moja praca bywa bardziej i mniej zaplanowana, taka właśnie jest scena. Ciężko jest dopracować wszystkie szczegóły nawet najbardziej skrupulatnemu Event Managerowi. 

Podejmując współpracę ze mną oferuję Wam pełne zaangażowanie w realizację wydarzenia, pełen profesjonalizm w słowie, stylu i przygotowaniu, odpowiedni poziom żartu i realizację scenariusza. Proponuję pełne skupienie i elegancje, lub pełen spontan i odrobinę wariactwa. 

Gwarantuję Ci punktualność, poprawność językową, doskonałe wykonanie, prawdziwe emocje. Działam, gdy coś zawiedzie, działam, gdy coś nie wyjdzie, działam gdy ktoś się spóźni. Działam zawsze na korzyść wydarzenia, które prowadzę. 

Twoje wydarzenie mogę prowadzić również w języku angielskim, a jeśli to nie wystarczy to z chęcią poprowadzę je w dwóch językach: polskim i angielskim.

Jeśli zastanawiasz się nad tłumaczeniem wydarzenia, zachęcam do sprawdzenia mojej oferty tłumaczenia konsekutywnego. 

Zapraszam do zapoznania się z referencjami moich Klientów! 

Zobacz mnie w akcji:
Film 1  ||  Film 2  ||  Film 3  ||  Film 4  ||  Film 5  ||  Film 6 (polecam od 8:40)

 

20191106_155021

REFERENCJE