O NAS

Angelika Muchowska

Od ostatnich 12 lat jestem związana z tworzeniem i planowaniem działań promujących wizerunek. Doradzam w zakresie budowania marki personalnej, ale również wizerunku firmy, organizacji, fundacji itp. Opracowuje plany i wdrażam kampanie, które pomagają zwiększyć zasięgi prowadzonych działań online.

Jestem absolwentką Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończyłam kierunek Filologia angielska. Już w trakcie studiów zdobywałam doświadczenie tłumacza oraz lektora języka angielskiego. To właśnie dzięki pracy tłumacza, otrzymałam pierwsze zlecenia w roli konferansjera. W mojej karierze miałam okazję prowadzić lub tłumaczyć wiele prestiżowych wydarzeń.

Nikola Ławicka

20230409_124620

W AM Brand  zajmuje się głównie tworzeniem i nadzorowaniem mediów społecznościowych naszych klientów. Kreuje dla nich treści, grafiki oraz animacje. Do moich zadań należy również edycja stron internetowych, transkrypcja filmów jak i ogólna administracja biura.

Natalia Juruć

Jestem asystentką ds. promocji i reklamy w AM Brand. Na co dzień zajmuję się m.in. koordynacją Social Mediów, tworzeniem materiałów promocyjnych oraz raportowaniem i analizą dotychczasowych działań.

Moja przygoda z PR rozpoczęła się jeszcze w trakcie studiów licencjackich, kiedy to zafascynowałam się sztuką budowania pozytywnego wizerunku firm i osób publicznych.

Ukończyłam kierunek Management Instytucji Publicznych i Public Relations na Uniwersytecie Szczecińskim. Aktualnie studiuję Komunikację i Psychologię w Biznesie. 

Karolina Majka

Jestem absolwentką Uniwersytetu Szczecińskiego. Studiowałam na kierunku Filologia Angielska, na specjalizacji translatorskiej. Moja pasja do nauki języków obcych już we wczesnych latach szkoły podstawowej obudziła we mnie motywację do rozwijania umiejętności w różnych dziedzinach nauki.

Już na studiach zdobywała m doświadczenie w pracy lektora języka angielskiego oraz korepetytora, jednocześnie kształcąc się w dziedzinie translatoryki. Wszechstronność jest dla mnie niezmiernie ważna, dlatego zdobywanie jak najbardziej zróżnicowanych umiejętności to podstawa mojej pracy jako tłumacz.

Paweł Zimecki

Nazywam się Paweł Zimecki. Jestem trenerem, coachem oraz tłumaczem konferencyjnym. Posiadam wykształcenie wyższe w Polsce i Danii.

Mam wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń, coachingu oraz tłumaczeniach symultanicznych w języku polskim i angielskim. Pierwsze doświadczenia biznesowe zdobyłem w Stanach Zjednoczonych w 1993 roku. Przez wiele lat pracowałem w różnych krajach Unii Europejskiej, realizując zadania na zlecenie instytucji publicznych, organizacji międzynarodowych oraz firm.

Mam ponad 30-letnie doświadczenie w sztukach walki, głównie w aikido, oraz w przekładaniu zasad sztuk walki na praktykę biznesową.

Wykonywałem tłumaczenia ustne dla najwyższych urzędników państwowych, włączając w to prezydentów, premierów, a także dla biznesmenów i prezesów takich firm jak Bridgestone, Siemens, Volkswagen i GE.

Jestem zaangażowany w organizację i prowadzenie szkoleń dla firm i menedżerów.

Od 2013 roku jestem założycielem firmy Paul Ehrenreich and Partners – Coaching Professionals, która promuje autorską metodykę budowania zespołu opartą na Agile i Scrum. Moje główne obszary specjalizacji to umiejętność komunikacji i wystąpień publicznych, budowanie zespołu oraz poprawa efektywności.

PRZYKŁADOWE REALIZACJE

Czas na nową stronę? Robimy ją po angielsku? Niezależnie od tego czy już masz, czy chcesz mieć napisz do nas!

SKONTAKTUJ SIĘ

    Wyrażam zgodę na zasady zawarte w

    politce prywatności.

    KONTAKT

    +45 515 755 588

    ul. Tomasza Zana 8/1

    71-161 Szczecin