O mnie

 

 

Nazywam się Angelika Muchowska… 

… i jestem absolwentką Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Szczecińskim. Już w trakcie studiów postanowiłam zdobywać doświadczenie jako tłumacz oraz lektor języka angielskiego. Zaskakujące? Dla mnie całkiem naturalne, bo skąd młody człowiek, pełen różnych pomysłów, może wiedzieć, czym chciałby się w przyszłości zajmować, jeśli sam nie spróbuje tego robić? Wykonywałam tłumaczenia pisemne oraz tłumaczenia konsekutywne spotkań i szkoleń. Prowadziłam lekcje angielskiego zarówno grupowe, jak i indywidualne. Uczyłam angielskiego również dzieci wykorzystując przy tym animację oraz organizując wspólne zabawy edukacyjne. Na brak pomysłów nigdy nie narzekałam. 

Zaraz po studiach, poczułam, że tłumaczenia i praca lektora nie dostarczą mi dość satysfakcji w życiu zawodowym. Chciałam również spróbować pracy w całkiem innej branży. Bardzo cieszyła mnie praca z ludźmi. Od tego uczucia i potrzeby zaspokojenia swojej samorealizacji, rozpoczęłam przygodę ze stanowiskiem specjalisty ds. wizerunku w obszarze promocji marki pracodawcy oraz wizerunku przedsiębiorstwa w jednej ze skandynawskich firm w Szczecinie, zatrudniającej blisko 700 pracowników.

Kolejne 5 lat w owej firmie przyniosło mi wiele radości, spełnienia, ale również ogrom wiedzy. Otrzymałam potężną możliwość odbycia prestiżowych i kosztownych szkoleń oraz kursów w zakresie tworzenia marki, kreacji wizerunku, podstaw pracy grafika i współpracy z mediami. Odbyłam niezliczoną ilość spotkań ze specjalistami w tej dziedzinie zarządzającymi globalnymi standardami marek oraz koordynującymi komunikacją w międzynarodowych ramach korporacji.

Moje stanowisko pozwoliło mi rozwinąć zainteresowanie w obszarze public relations, ale również dało możliwość wykorzystania tej wiedzy w praktyce. Podczas pracy zrealizowałam szereg innowacyjnych projektów i przeprowadziłam firmę przez wiele ważnych i prestiżowych dla niej momentów m.in. 

– rebranding polskiego oddziału w porozumieniu z siedzibą główną tj. zmiana identyfikacji wizualnej oraz nazwy; 

– otwarcie 3 nowych inwestycji firmy; 

– wizytę duńskiej rodziny królewskiej; 
 

– zaplanowanie i wdrożenie elektronicznej platformy służącej do organizacji komunikacji w organizacji – na poziomie międzynarodowym;

– zorganizowanie licznych wydarzeń pracowniczych, w których oprócz integracji pracowników ważnym elementem było również budowanie marki w społeczeństwie i biznesie. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moja praca, była moją pasją, a każda napotkaną trudność traktowałam jako wyzwanie. Zapewne dlatego firma przeniosła się ze mną na wyższy poziom w kontekście komunikacji pracowniczej oraz promocji swojego wizerunku. Natomiast zawiązane przeze mnie relacje z przedstawicielami lokalnych władz i mediów pozwoliły na szerszą promocję rekrutacji oraz inicjowanie nietuzinkowych działań. Krótko mówiąc byłam na fali. Równolegle cały czas byłam aktywna, jako tłumacz języka angielskiego.

Pod moim stanowiskiem specjalisty ds. komunikacji kryło się wiele obowiązków, z których mógłby powstać osobny dział komunikacji i promocji. Znalazły się tam pozycje takie jak: tłumacz, grafik, copywritter, rekruter, wydawca firmowego newslettera, rzecznik prasowy, konferansjer, social media manager, szkoleniowiec, prezenter, specjalista public relations oraz organizator wydarzeń. 

Kiedy sama przed sobą przyznałam, że nie jestem w stanie wnieść wnieść do firmy więcej, podjęłam dobrą, aczkolwiek trudną decyzję o rozpoczęciu nowego rozdziału. 

Podjętym przeze mnie krokiem, była własna agencja wizerunku, która przeplatać będzie się również z moją marką osobistą tłumacza i konferansjera. Wiedziałam, że rynek nie jest łatwy, że firma to wiele pracy i wiele wysiłku. Byłam na to gotowa. Byłam gotowa na to, aby upaść kilkakrotnie i być ocenianą negatywnie przez duże firmy. Byłam gotowa na śmiech i na politowanie. Byłam gotowa na wiele, aby osiągnąć swój cel i spełniać swoje marzenia. Chciałam wejść na kolejny poziom i to zrobiłam. Ta strona jest zwieńczeniem mojej ciężkiej pracy i zaangażowania. Szczególnie zachęcam do zapoznania się z licznymi projektami, które udało mi się zrealizować. 

Chciałabym zostawić Państwa z myślą, że dystans od pomysłu do jego realizacji wcale nie jest długi, a ze mną bywa jeszcze krótszy. Strategiczne podejście do komunikacji, która jest podstawą każdego naszego działania i współdziałania z człowiekiem, to klucz do wielu sukcesów. 

Przekonało się o tym wiele osób, z którymi miałam okazję współpracować. Zapraszam do zapoznania się z ich opinią. 🙂

REFERENCJE

OPOWIEM CI O SOBIE WIĘCEJ JEŚLI MASZ CZAS